underwaterseamelon

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av emma erlandsson - 12 augusti 2011 14:17

Hej Hej!

Har inte bloggat på några dagar dåe..

Vet inte varför,har bara inte varit på humör för det:(

Men nu är jag back on the track!

Ridningen var jätterolig och gick jättebra:)

Ni kan också titta in min och Moas blogg:

www.ponnyypluttarna.blogg.se

Idag har jag skrivit på min nya berättelse som kommer bli Awsome!

Det känner jag på mig!

Igår var jag med Isabella vi fotade Doris när vi skulle få henne att stegra:P

Såhär blev det :)

  Här är min lilla tjeja!

På sistone har jag börjat läsa Min Häst och Wendy :P

Bara för att jag fick Min häst på posten utan nån anledning?

Men sen kom jag ju på att det var ett erbjudande på www.stallet.se

Om man var Guldmedlem så kunde man få 1 nummer av Min Häst GRATIS! :D

Så nu har jag lånat min systers alla wendy tidningar,hon har en stor back full!

Så jaao ska väl läsa sen då :)

Tja! Ska blogga lite på den andra nu!

Firse And Love!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej på 13år och min passion i livet är djur och fotografering!
Bara döälskar hästar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards